عاشقانه های من
عاشقانه های من



به بعضی ها باید گفت

 

به بعضی ها باید گـــــفـــــــــــــــــــــت:

.

.

.

.

ماشاالله نسبت به سنت خوب گوه میخوری ها !

 

 http://www.8pic.ir/images/68796576359555128965.jpg



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت8:41---27 مهر 1392
سلام نسترن جان

درسته کم میای نت ولی ما بیادتیم

امیدوارم حالت خوب باشه
پاسخ:لطف دارین ممنون


عشق2طرفه
ساعت8:27---22 مهر 1392
سلام نسترن خانم حالت خوبه؟؟؟ کم پیدایی؟ نه پستی نه هیچی نمیگی ملت نگرانت میشن
پاسخ:زیاد نت نمیام این وبلاگ تفریحی درست کردم


عشق2طرفه
ساعت9:54---20 مهر 1392
نسترن خانم تو ادرستو کامل واسم بنویس من با همون اسم لینک میکنم دیگه لازم نیست دنبال عنوان باشی .


تو هم همون عشق2طرفه که نوشتی درسته فقط دو رو لاتین بنویس .


منم قسمت چپ وبم رو درست میکنم



پاسخ:باش


عاشقانه هایم برای عرفان
ساعت15:07---18 مهر 1392
سلام مرسی که به وبم اومده بودی

منم اومندم وبــــــــــت عـــــــــــآلیه

راستی به وب دومم هم اگه خواستی یه سری بزن آدرسش اینه:

www.stgirl_1377.loxblog.com
پاسخ:حتما


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:29---18 مهر 1392


خسرو
ساعت10:14---18 مهر 1392
ممنونم که امدید به وبلاگم امدم منم راستی چرا پروفایل نداری خوب


خسرو
ساعت10:07---18 مهر 1392
ر

mehdi
ساعت18:34---17 مهر 1392
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:راستشو بخوای بلد نیستم


پارسا
ساعت10:06---9 مهر 1392
سلام

گلم عالی بودن متن ها وب زیبای هم داری
پاسخ: مرسی لطف دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,

|
 


سلام عزیزان خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید با نظراتتون میتونید خوشحالم کنید .من خودم با تک تک مطالبم حال میکنم شما هارو نمیدونم.درهرصورت نظریادتون نره! مــــــــــــــــــرســـــــــــــی ما خودمــــون آســ ✗ درو بریامـــون خاصــ ✗ دنیا دســت ما زاخاراسـتـــ ✗ گفته شــــده اونایــــی که به ما نمیــــخورن ✗ دارن یواش یواش جــــر میخــــورن ✗ به من نپــــر ✗ لب پـــــر میشی ✗ لب تـر کنـــم ✗ پـرپـر میشــی ✗ بآشــﮧ مـטּ لآشـــے اصــטּ مــטּ متلاشــے! ✗ اینجــآش جـآ بـפــث داره ڪـﮧ ایـטּ زنــנگیـــﮧ منـــﮧ! تــפ ڪجاشــے؟ ✗ بـــــــــا اعصاب من بازے نکـــن ✗ بخــوام بــات بازے ڪنــم شـــــهـــــــر بــــازے میشهـــ ✗ خواســتـم در جریــان باݜـــے!

 

 

نسترن جون

 

مهر 1392

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asheghane haye man و آدرس skylight-n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق 2 طرفه
باحالاش بیان تــــــــــــــــو
غم بوک
زدبازی و پایدار
عشق2 طرفه
###بازی انلاین###
###دانلود اهنگ جدید###
###فال عطسه###
###خرید شارژ اینترنتی همراه اول###
###خرید شارژ اینترنتی ایرانسل###
###انواع اس ام اس ###
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 11668
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس